Ultima actualizare: 27.10.2025
Bine ați venit pe magazin.blueit.ro, platformă de comerț electronic administrată de BLUE IT SRL, cu sediul în România, CUI 43079785.
Prin utilizarea acestui website și/sau plasarea unei comenzi, declarați că ați citit, înțeles și acceptat prezentii Termeni și Condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acești termeni, vă rugăm să nu utilizați website-ul nostru.
2.1 Creare cont:
2.2 Comenzi fără cont:
Puteți plasa comenzi și fără să creați un cont, furnizând datele necesare pentru procesarea și livrarea comenzii.
3.1 Plasarea comenzii:
3.2 Acceptarea comenzii:
Confirmarea automată prin email nu reprezintă acceptarea comenzii de către Vânzător. Comanda este acceptată după verificarea disponibilității produselor și validarea plății.
3.3 Anularea comenzii de către Vânzător:
Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comenzile în cazul în care:
4.1 Prețuri:
4.2 Metode de plată acceptate:
4.3 Securitatea plăților:
Plățile cu cardul sunt procesate prin Revolut, un procesator de plăți certificat PCI-DSS. Nu stocăm datele cardurilor bancare.
5.1 Zone de livrare:
Livrăm pe întreg teritoriul României.
5.2 Costuri de livrare:
Costurile de livrare sunt afișate în pagina de checkout și pot varia în funcție de greutate, dimensiuni și destinație.
5.3 Termene de livrare:
5.4 Primirea coletului:
Pentru persoane fizice:
Beneficiați de dreptul de retragere din contract în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, conform OUG 34/2014.
Pentru detalii complete despre politica de retur, consultați Politica de Retur.
Toate produsele beneficiază de garanție comercială conform specificațiilor producătorului și garanție legală de conformitate.
Întregul conținut al website-ului (texte, imagini, logo-uri, design) este proprietatea BLUE IT SRL și este protejat de legile privind proprietatea intelectuală.
Este interzisă copierea, reproducerea sau distribuirea conținutului fără acordul scris al Vânzătorului.
Vânzătorul nu este responsabil pentru:
Datele personale sunt prelucrate conform Politicii de Confidențialitate și GDPR.
Niciunul dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor contractuale dacă aceasta se datorează unui eveniment de forță majoră (calamități naturale, războaie, pandemii, etc.).
12.1 Rezolvare amiabilă:
Orice dispută va fi rezolvată în primul rând prin negociere directă între părți.
12.2 Soluționare alternativă:
Consumatorii pot apela la platforma SOL (Soluționare Online a Litigiilor) sau la platforma ODR (Online Dispute Resolution).
12.3 Instanțe competente:
În cazul în care litigiul nu poate fi rezolvat pe cale amiabilă, acesta va fi soluționat de instanțele competente din România.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prezentii Termeni și Condiții. Modificările vor intra în vigoare de la data publicării pe website.
Comenzile plasate înainte de modificare vor fi supuse termenilor în vigoare la momentul plasării comenzii.
Prin plasarea unei comenzi, confirmați că: